Táňa Brzobohatá, Eva Burešová, Katka Emmons: V hlavní roli emoce

Klient
Albi
Rok
2021
Služby
Ideamaking, kreativa
AV produkce
Team
Goodkin
Zadání
Albi komunikuje Světový den prarodičů (1.10.) již několik let. Tentokrát se ale značka rozhodla pojmout akci ve větším měřítku. Společně jsme vytvořili nový spot, který upozornil na podstatu Světového dne prarodičů, pomohl posílit image značky a umožnil zákazníkům vyzvednout si na prodejně přáníčko pro prarodiče zdarma.
Idea
Abychom vytvořili zapamatovatelný spot věděli jsme, že emoce v něm musí hrát hlavní roli. A protože nejsilnější emoce jsou ty skutečné, rozhodli jsme se pro formu testimoniálů známých osobností, které měly ke svým prarodičům blízko.
Exekuce
Protože Albi spolupracuje s Nadací Táni G. Brzobohaté Krása pomoci, oslovili jsme ji také pro náš spot spolu s dalšími celebritami – Evou Burešovou nebo Kateřinou Emmons. Pro Albi jsme zajistili celé produkční řešení, připravili scénář a storyboard a zrežírovali emotivní spot, ve kterém se nám celebrity svěřily se vzpomínkami na své prarodiče. V závěru jsme spot navázali na papírová přáníčka, která si mohl kdokoliv zdarma vyzvednout v prodejnách a poslat je svým prarodičům a třeba jim tak připomenout, jak důležitou roli v našich životech mají.
