Employer Branding

Rozumíme budování silné značky zaměstnavatele, která přitahuje a udržuje ty nejlepší talenty na trhu. Employer branding unikátně propojujeme se strategickým CSR. Značky, které jen nemluví, ale i konají, přirozeně přitahují podobně orientované lidi.

Strategie značky zaměstnavatele
Kreativní koncept pro veškeré HR kanály
Kampaně, content, merchandising
Produkce náborových videí, medailonků a fotek
HR komunikační manuál značek

Employer branding strategie Goodkinu byla základním stavebním kamenem nového směřování naší HR komunikace. Po její aplikaci se nám podařilo zdvojnásobit počet přijatých životopisů i relevantních uchazečů.

Case study

Vratislav Kalenda

CEO, Applifting

Prodloužená ruka našeho HR a marketingu. Jak kreativní zadání, tak klíčové strategické projekty: pochopí naše potřeby, agilně přistupují k řešení a vše dotáhnou. Rozšiřují expertizu a rozumíme si jako lidé.

Case study

Jakub Ryba

Head of Marketing, Easy Software

Partnerská agentura pro globální marketing. Dobře rozumí technologiím, SaaS a inboundu. Provedli nás repositioningem, připravili nový brand manuál i řadu funkčních kampaní a obsahu. Lidská a profi spolupráce.

Case study

Filip Morávek

CEO & Founder, Easy Software

Strategické CSR

Pomáháme firmám implementovat strategii společenské odpovědnosti, která přináší pozitivní dopad na společnost, posiluje firemní kulturu & loajalitu týmu, je zřetelnou konkurenční výhodou v přitahování nového talentu a má efekt i pro další byznysové stakeholdery.

Analýza hodnot značky & CSR příležitostí
Strategická CSR partnerství
CSR komunikace a zvyšování povědomí
Produkce kreativních kampaní a materiálů

Goodkin pomohl uchopit náš CSR projekt ve zcela novém a originálním světle. Jejich nápady pomáhají naši komunikaci odlišit od konkurence a vyniknout v záplavě každodenních reklam. Výborná spolupráce.

Case study

Jakub Novák

Marketing Manager, Albi

Goodkin pro naši kampaň vymyslel neotřelý kreativní koncept, díky kterému nám pomohl vymotat se z kruhu. Připravili kampaň, díky které si Češi a Češky mohou ověřit své znalosti o cizincích žijících v Česku.

Case study

Jekatěrina Gazukina

Koordinátorka projektu, ICP

Spolupráce s Goodkinem byla příjemně osvěžující. Mají sehraný, nápaditý a profesionální tým, který pomohl posunout náš marketing na další úroveň. Jednoznačně palec nahoru.

Case study

Rostislav Litvin

CTO, Letuška.cz

Marketing neziskových organizací a nadací

Podporujeme neziskové organizace a nadace v budování silných komunikačních strategií a kreativ, které zvyšují jejich viditelnost a pomocí marketingu generují své vlastní zdroje financování.

Strategie značky & komunikační strategie
CI manuál a dlouhodobý komunikační koncept
Brand-awareness a fundraisingové kampaně
Napojení na CSR programy firem
Školení & mentoring: soběstačnost v marketingu

Goodkinu jistotou svěříme projekt od A do Z. Vždy připraví kompletní strategii a vysoce kreativní výstupy pro online a sociální sítě. Spolupráce předčila naše očekávání i dosavadní zkušenosti.

Case study

Bojan Schuch

Institut dokumentárního filmu

Goodkin pro naši kampaň vymyslel neotřelý kreativní koncept, díky kterému nám pomohl vymotat se z kruhu. Připravili kampaň, díky které si Češi a Češky mohou ověřit své znalosti o cizincích žijících v Česku.

Case study

Jekatěrina Gazukina

Integrační centrum Praha
Pojďme na kafe

Používáme cookies. Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.

Souhlasím