Brandové karty jako netradiční zkušenost se značkou

Sada karet pro Easy Software představuje originální způsob jak kanonizovat hodnoty značky. Klient ji využívá při náboru i jako originální dárek pro klienty a zaměstnance. A v plánu jsou další série!

Klient

Easy Software

Rok

2021

Služby

Positioning a strategie značek

Design značek

Tiskové formáty a materiály

Team

Goodkin

Zadání

Easy Software je tvůrcem projektového softwaru s dlouhou historií a netradiční firemní kulturou stojících na pevných, nicméně zatím nevyřčených, hodnotách. Naším úkolem bylo tyto hodnoty definovat a komunikovat stakeholderům značky.

Idea

Využili jsme toho, že CEO Easy Software Filip Morávek je vášnivým hráčem Magic: The Gathering, a vyrobili jeho firmě vlastní verzi této legendární karetní hry.

Exekuce

Každá hodnota má vlastní kartu, celkem jich je 27. Karty se dělí na hodnoty značky, týmové talenty a inspirační karty. Vedle obrázku má každá karta i unikátní copy včetně inspirativního citátu. 

Výsledky

Karty se využívají při prezentacích, jako originální dárek pro odlišení Easy při pohovorech, ale i jako sběratelský artikl ve firmě samotné. Karty posilují souznění zaměstnanců s hodnotami značky a pomáhají tyto hodnoty i lépe aplikovat při každodenní práci.

Partnerská agentura pro globální marketing. Dobře rozumí technologiím, SaaS a inboundu. Provedli nás repositioningem, připravili nový brand manuál i řadu funkčních kampaní a obsahu. Lidská a profi spolupráce.

Filip Morávek

CEO & Founder, Easy Software

Prodloužená ruka našeho marketingu. Jak rychlá ad hoc zadání, tak klíčové strategické projekty: pochopí naše potřeby, agilně přistupují k řešení a vše dotáhnou. Rozšiřují expertizu a rozumíme si jako lidé.

Jakub Ryba

Head of Marketing, Easy Software
Pojďme na kafe

Používáme cookies. Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.

Souhlasím