Easy Software:
Employer branding pro technologickou firmu

Klient
Easy Software
Rok
2025
Služby
Employer branding strategie, dlouhodobý komunikační koncept, náborový web a video
Team
Goodkin, KUK Production
Zadání
Easy Software je středně velká technologická firma, která vyvíjí projektové nástroje pro 80 trhů na celém světě. Značka spolupracuje s devadesáti odborníky - od vývojářů, přes sales, customer success, people tým, marketing a další. Pro dlouhodobý růst značky bylo třeba zajistit udržitelný přísun nového talentu primárně pro oddělení IT a sales. Silnou firemní kulturu představit kandidátům ještě dříve, než budou práci skutečně hledat. A dostat se tak do povědomí jako atraktivní zaměstnavatel v nejranější fázi candidate journey.
Výzkum
V první fázi projektu jsme leadership firmy provedli workshopem, který odhalil jejich pohled na mnohé aspekty firemní kultury, pomohl dotvořit zadání, definovat skutečné cíle a změny, které má projekt přinést. Probrali jsme jednotlivé cílovky, jejich motivace, bariéry, hodnotový fit, nebo třeba “kulturní minimum”. Závěry workshopu stanovily hypotézy, které jsme ověřili hloubkovými rozhovory se zástupci vybraných týmů. Ty nám pomohly odhalit další insighty, kariérní cesty i příběhy pro budoucí komunikaci.
Employer branding Easy staví na rovnováze
Rovnováze, kterou dokáže nabídnout středně velká firma. Rovnováha mezi procesy co fungují a volností, která nechá své lidi růst. Extroverty a introverty. Analytiky a markeťáky. Rovnováha v tom, kdo je Easy Fellowship v práci i po práci.
Strategickou propozici jsme rozpracovali do komunikační strategie a kreativního komunikačního konceptu. Ten kandidáti budou moct vidět v rámci always on komunikace na Instagramu, Linkedinu a náborovém webu. Komunikaci jsme propsali také do koncepce podcastu pro interní i externí komunikaci.
Employer branding bez kariérního videa by byl jen poloviční prací. Kulturu jsme propsali také do náborového videa, které je výkladní skříní EB komunikace na náborovém webu. V tom si zahrála řada lidí přímo z Easy a provedla jím božská Petra Matěnová, členka People týmu v Easy.
Náborový web
Náborový web je alfa a omega celé prezentace firemní kultury, jediné místo, kde si kandidáti mají šanci udělat obrázek o firmě koncepčně a na jednom místě. Kde lze odprezentovat své hodnoty, atmosféru, způsob fungování, produkt, na kterém tým pracuje, hiring proces, až po otevřené pozice.
Web jsme si vzali na starosti od návrhu wireframes a UX designu, rozpracování vizuální identity employer brandingu. Veškerého contentu, textů, náborového videa. Po spuštění webu jsme proškolili klienta na jeho správu ve vlastním CMS.
Na výsledek mrkněte zde: www.easy.cz


Komunikace CSR aktivit v Employer brandingu
Věříme, že pevně stanovené hodnoty ve firmách umožňují přitahovat dlouhodobě podobně smýšlející talent a pomáhají stavět tak firmu s lidmi, kteří jsou na kulturu napojení na mnohem hlubší úrovni. Projekty společenské odpovědnosti a péče o své okolí je jednou ze silných hodnot, která vzbuzuje hrdost a kterou lze nejen tým motivovat, ale systematicky ho také do výzev zapojovat. CSR linka je součástí jedné z definovaných firemních hodnot “Easy Cares” a má vlastní místo v employer branding komunikaci a interní komunikaci.