Energetická Olympiáda:
Hiring studentů pro studium energetiky
Klient
Energetická gramotnost, s.r.o.
Rok
2020
Služby
Kreativní kampaně
Sociální média
Audiovizuální produkce
Organizace a živý přenos z eventu
Team
Goodkin
Fotograf Tomáš Vrana
Zadání
Energetická olympiáda pořádá každoročně soutěž pro studenty, se kterou mohou středoškoláci vyhrát cenu 50 000 Kč a dostat se na vysokou bez přijímaček. Naším úkolem bylo vytvořit kreativní kampaň, která zaujme studenty, namotivuje je k přihláškám a zároveň zvýší povědomí o soutěži také mezi rodiči a učiteli.
Idea
Studenty jsme chtěli motivovat tím, že pro přihlášení do soutěže, není třeba být matematicko-fyzikálním géniem. Úspěch v Energetické olympiádě je zejména o týmové dynamice – dobrý tým je polovina vítězství! Stačí si ho tedy dobře poskládat.
Exekuce
Abychom odkomunikovali myšlenku „výhra začíná dobrým týmem“, pojali jsme spot jako video z castingu. Na ten přichází různé vtipné charaktery, které představují vlastnosti vhodné pro úspěch na olympiádě. Charaktery jsme záměrně stylizovali a využili ve spotech výraznou nadsázku. Spoty běžely v online kampani na Youtube a sociálních sítích a doprovázela je série vizuálů nafocených s jednotlivými charaktery. Messaging vizuálů jsme v průběhu obměňovali podle fází kampaně, a také podle cílové skupiny, kterou zrovna bylo třeba oslovit. Kampaň doprovázely také printové vizuály, které byly umístěny na středních školách a CLV po celé republice.
Výsledky
Komplexní kampaň zahrnovala 2minutový hero spot, čtyři 30vteřinové spoty, content pro sociální média v průběhu celé kampaně, online bannery a printové vizuály.
Kampaň svým humorem a myšlenkou úspěšně oslovila české středoškoláky – do soutěže se přihlásilo 274 týmů z celé ČR.