Energetická Olympiáda: Kampaň, která motivovala studenty humorem

Energetická gramotnost vzdělává a motivuje studenty k dalšímu studiu málo populárního oboru energetika. Jednou z aktivit společnosti je i Energetická olympiáda.

Klient

Energetická gramotnost, s.r.o.

Rok

2020

Služby

Kreativní kampaně

Sociální média

Audiovizuální produkce

Organizace a živý přenos z eventu

Team

Goodkin

Fotograf Tomáš Vrana

Zadání

Energetická olympiáda pořádá každoročně soutěž pro studenty, se kterou mohou středoškoláci vyhrát cenu 50 000 Kč a dostat se na vysokou bez přijímaček. Naším úkolem bylo vytvořit kreativní kampaň, která zaujme studenty, namotivuje je k přihláškám a zároveň zvýší povědomí o soutěži také mezi rodiči a učiteli.

Idea

Studenty jsme chtěli motivovat tím, že pro přihlášení do soutěže, není třeba být matematicko-fyzikálním géniem. Úspěch v Energetické olympiádě je zejména o týmové dynamice – dobrý tým je polovina vítězství! Stačí si ho tedy dobře poskládat.

Exekuce

Abychom odkomunikovali myšlenku „výhra začíná dobrým týmem“, pojali jsme spot jako video z castingu. Na ten přichází různé vtipné charaktery, které představují vlastnosti vhodné pro úspěch na olympiádě. Charaktery jsme záměrně stylizovali a využili ve spotech výraznou nadsázku. Spoty běžely v online kampani na Youtube a sociálních sítích a doprovázela je série vizuálů nafocených s jednotlivými charaktery. Messaging vizuálů jsme v průběhu obměňovali podle fází kampaně, a také podle cílové skupiny, kterou zrovna bylo třeba oslovit. Kampaň doprovázely také printové vizuály, které byly umístěny na středních školách a CLV po celé republice.

Výsledky

Komplexní kampaň zahrnovala 2minutový hero spot, čtyři 30vteřinové spoty, content pro sociální média v průběhu celé kampaně, online bannery a printové vizuály.

Kampaň svým humorem a myšlenkou úspěšně oslovila české středoškoláky – do soutěže se přihlásilo 274 týmů z celé ČR.

Pojďme na kafe

Používáme cookies. Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.

Souhlasím