Kampaň ke 20 letům existence

představila práci a výsledky Institutu


Informační kampaň sestávala ze série vizuálů, krátkých videí a materiálů pro prezentaci institutu.

Klient

IDF

Rok

2021

Služby

Kreativní kampaně

Team

Goodkin

Zadání

Institut dokumentárního filmu je organizace, která si klade za cíl objevovat, podporovat a propagovat nové talenty, poskytovat další vzdělávání a předávání zkušeností v oblasti kinematografie a stimulovat tak vznik dokumentárních filmů.

Idea

I když IDF působí už 20 let, pro veřejnost je jeho aktivita stále spíše tajemstvím. Chtěli jsme v kampani převést těchto 20 let na další údaje tak, aby bylo na první pohled jasné, jak úctyhodný kus práce za sebou Institut má.

Exekuce

Série designových vizuálů a videí poutavou formou představuje souhrn úspěchů, které se podařily Institutu za 20 let jeho existence dosáhnout.

Výsledky

Kampaň zasáhla přes milion lidí, kteří se tak seznámili s prací Institutu a jeho akcemi. To se projevilo i na vyšší návštěvnosti na jeho stránkách, které během trvání kampaně navštíviliy desítky tisíc unikátních uživatelů.

Goodkinu jistotou svěříme projekt od A do Z. Vždy připraví kompletní strategii a vysoce kreativní výstupy pro online a sociální sítě. Spolupráce předčila naše očekávání i dosavadní zkušenosti.

Bojan Schuch

Advisor, IDF
Pojďme na kafe

Používáme cookies. Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.

Souhlasím