Institut dokumentárního filmu:
20 let práce v kampani
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1280x720/c18103b463/clv_mesto_noc.jpg)
Klient
IDF
Rok
2021
Služby
Kreativní kampaně
Team
Goodkin
Zadání
Institut dokumentárního filmu je organizace, která si klade za cíl objevovat, podporovat a propagovat nové talenty, poskytovat další vzdělávání a předávání zkušeností v oblasti kinematografie a stimulovat tak vznik dokumentárních filmů.
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1920x1080/a5aa7a8b33/idf_clv_zastavka.jpg)
Idea
I když IDF působí už 20 let, pro veřejnost je jeho aktivita stále spíše tajemstvím. Chtěli jsme v kampani převést těchto 20 let na další údaje tak, aby bylo na první pohled jasné, jak úctyhodný kus práce za sebou Institut má.
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1280x720/354395c45a/clv_chodnik-zelen.jpg)
Exekuce
Série designových vizuálů a videí poutavou formou představuje souhrn úspěchů, které se podařily Institutu za 20 let jeho existence dosáhnout.
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1280x720/53b54fbeac/clv_metro_nastupiste_souprava.jpg)
![](https://a.storyblok.com/f/157109/620x783/03189e68e8/kv_00_100621_06b.jpg)
![](https://a.storyblok.com/f/157109/620x783/fae7824691/kv_00_100621_10b_02.jpg)
Výsledky
Kampaň zasáhla přes milion lidí, kteří se tak seznámili s prací Institutu a jeho akcemi. To se projevilo i na vyšší návštěvnosti na jeho stránkách, které během trvání kampaně navštíviliy desítky tisíc unikátních uživatelů.
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1920x1080/a973170fa6/idf_tv_obyvak-gauc.jpg)