Letní Dům:

Strategie značky a kreativní koncept hravý jako děti, kterým neziskovka pomáhá

Letní Dům pomáhá ohroženým rodinám, pěstounským rodinám a dětem, které vyrůstají v ústavní péči, aby prožili šťastné dětství a dospěli k plnohodnotnému dospělému životu. I přesto, že existuje už celých 27 roků, málokdo o organizaci ví. Proto jsme jí pomohli nastavit dlouhodobou komunikaci tak, aby se tato situace změnila.

Klient

Nezisková organizace Letní Dům

Rok

2024

Služby

Strategie značky, komunikační strategie, dlouhodobý kreativní koncept

Team

Goodkin

Naše výzva

Letní Dům pomáhá dětem nejen ve chvíli, kdy jsou v dětských domovech, ale také mladým dospělým po tom, co domovy opustí. Děti a mladí dospělí jsou připravováni na reálný svět tak, aby další pomoc po opuštění domova již nemuseli potřebovat. Naším úkolem bylo vytvořit nový kreativní komunikační koncept, který bude systematicky zvyšovat povědomí o organizaci a přímo napomůže disciplíně fundraisingu.

Bez důkladné strategie ani ránu (Výzkum, analýza, strategie)

Abychom mohli strategii značky postavit na pevných základech, začali jsme hloubkovými rozhovory se zaměstnanci, dárci, politiky i klienty značky. Analyzovali jsme také, jak komunikuje jejich nezisková konkurence, aby mezi ní nový směr Letního Domu vynikl. Získaná data a unikátní insighty nám umožnily nastavit relevatní propozici značky: Samostatný, ale nikdy sám.

Samostatný, ale nikdy sám

S navrženou propozicí „Samostatný, ale nikdy sám“ se klient ztotožnil natolik, že se zároveň stala claimem Letního Domu. Ve vizuálním stylu a copy nového komunikačního konceptu jsme proto vycházeli z tématu podpory a samostatnosti, ke které organizace dětem pomáhá. Graficky jsme komunikaci posunuli do výraznější a pozitivnější škály barev a doslova jsme rozehráli logo Letního domu. V kostičkách z loga jsme viděli velký potenciál – lze je rozebrat, jednoduše animovat a skládat do hravých tvarů podle témat, která značka komunikuje. Téma kostiček, skládání a budování dětského sebevědomí, využíváme také v typografii postů pro sociální sítě. 

Jak strategii a koncept samostatně používat?

Pro klienta jsme na závěr připravili školení, jak s novým komunikačním konceptem pracovat obsahově, vizuálně, jak ho spravovat, aby přinášel dlouhodobé výsledky v oblasti znalosti značky a fundraisingu. K tomu zůstáváme v dlouhodobém kontaktu pro případy, se kterými by si klient sám nevěděl rady.

S Goodkin jsme získali jasný směr, rozpoznatelný vizuální styl a praktické nástroje, díky kterým oslovujeme publikum s větším dopadem. Těší nás, že teď komunikujeme s jistotou, kreativitou a skutečným efektem!

Case study

Šárka Kysilková

Ředitelka, Letní Dům
Pojďme na kafe

Používáme cookies. Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.

Souhlasím