Chceme ať Češi zase žijí:
Jak po COVID nastartovat cestování?
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1280x720/615dae777d/ooh_dalnice-noc_2.jpg)
Klient
Letuška.cz
Rok
2021
Služby
Positioning a strategie značek
Komunikační strategie
Kreativní kampaně
Team
Goodkin
Zadání
Letuška.cz je nejstarší český online prodejce letenek, který byl stejně jako zbytek segmentu zasažen pandemickou situací. Naším úkolem bylo rozproudit náladu a motivovat Čechy k dalšímu životu po dlouhém lockdownu.
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1920x1080/ff3994d512/ooh_letuska-kostka.jpg)
Repositioning
Prvním krokem bylo definovat komunikační téma značky Letuška na silně saturovaném trhu prodejců letenek. Během hloubkových rozhovorů s klientem a analýzy předpokládaných cestovních trendů jsme pomohli definovat silné stránky byznysu a přišli s komunikační pozicí, kterou vystihuje nový slogan “Létejte pohodlně.”
Post-covid kampaň
Po ukončení lockdownu jsme měli za úkol přijít s produktovou kreativou, která plní následující podmínky: využívá fotky nabízených destinací a je variabilní pro práci interních grafiků. Ve spolupráci s Janem Vajdou jsme připravili sérii vizuálů, které kombinují ilustraci a prostor pro fotky destinací. Vizuály ukazují obývací pokoj, ze kterého každý po lockdownu chce už konečně utéct - ideálně do nějaké krásné destinace.
![](https://a.storyblok.com/f/157109/1280x720/de0d94e06a/ooh_sardinky.jpg)
Brandová kampaň
Po “nakopnutí” prodejů jsme dále podpořili nastavený positioning značky outdoorovou image kampaní. Série 3D vizuálů vtipným způsobem glosuje typické nešvary moderního cestování letadlem, se kterými se s Letuškou a jejím nadstandardním službám dá vyhnout.
Výsledky
Díky intenzivní outdoorové a rádiové kampani Letuška po COVID pauze úspěšně opět rozjela prodej letenek. Ten od té doby neustále roste, čemuž napomáhají i další brandové kampaně z naší dílny.